Hibát észleltél? Aggódsz az összeállítás miatt? Ne aggódj!
Amennyiben megrendelt terméked kicsomagolása után gyártási hibát vagy a szállítás során történt sérülést észleltél- ne aggódj. Kérjük, amennyiben lehetséges, fényképezd le a sérülést, és küld el nekünk e-mailben az info@homeshop.hu e-mail címre. Így könnyebben és gyorsan fogunk tudni segíteni.
Visszaküldés
Internetes vásárlás esetén a fogyasztót megilleti a 14 napos indoklás nélküli elállási jog.
Matracokra vonatkozó garancia
A gyártó 5 év garanciát biztosít a matrac meghibásodása esetén, ha az rendeltetés szerűen volt használva.
Bízunk az általunk forgalmazott matracok kiváló minőségében, ha mégis bármilyen minőségi hiba merülne fel kérlek, hogy pontosan írd meg nekünk e-mailben hogyan történt és mi a hiba jellege.
Kérlek dokumentáld képekkel is.
Ez után felvesszük veled a kapcsolatot és találunk megoldást a problémára.
Ha vásárlás után meggondolnád magad valamilyen ok miatt és visszaküldenéd a matracot, akkor vedd figyelembe, hogy csak bontatlan vákuum csomagot tudunk visszavenni vagy cserélni.
Semmilyen esetben nem tudunk cserélni vagy visszavenni matracot, ha már felbontottad a vákuum csomagolást!
Matracainkat ki tudod próbálni Budapesti (1044, (Külső) Váci út 40) bemutatótermünkben, hogy biztos lehess a választásodban.
A 14 napos vevő elállási jog, csak bontatlan vákuum csomagolású matracainkra érvényes!
Probléma vagy kérdés estén Judit várja a hívásodat: +36-20-339-3212